Un glob mare intr-un blog mic !!!

duminică, 29 aprilie 2012

Stefan | 11:24 |

                                                      Postat la 18.02.2012
             *****************************************************************
O baba si un tanar sunt in autobuz…
Autobuzul trece pe lanaga o biserica, baba se inchina cu foc.
Trece autobuzul pe langa a 2-a biserica, baba iar se inchina.
Apoi autobuzul trece pe langa o cladire mare, iar tanarul ii spune batjocoritor:
- Inchina-te si acum mamae, ca e din acelasi material…
La care baba ii raspunde:
- Tinere, tu ai prietena?
- Da.
- O iubesti?
- Da.
- O pupi pe frunte?
- Da.
- O pupi pe gura?
- Da.
- O pupi pe gat?
- Da.
- Atunci pup-o si in c*r ca e din acelasi material!
             ***
Un barbat statea pe veranda cu sotia sa. La un moment dat, spune:
"Te iubesc!"
Sotia raspunde:
"Vorbesti tu sau berea din tine?"
Barbatul:
"Eu vorbesc. Cu berea "
                                       ***
Bula,ce este patria? 
- Nu stiu.Vasile,ce este patria? 
-Patria este mama mea.Bula,ce ai inteles?
 - Ca sunt frate cu Vasile.
                                      ***
Beat, un barbat se urca intr-un taxi si-i spune soferului :
 -Du-ma pe strada Eminescu . 
-Dar suntem pe strada Eminescu . Betivul plateste , spunand:
 -Poftim banii,iar alta data sa nu mai conduci asa repede .
                                   ***
Vine tiganul acasa. Copii:
- Tata, tata, vrem mancare!
- Va place supa de peste? intreaba tatal
- Daaaaaa! raspund copiii
- Luati lingurile si… la iaz…
                   ***
În timpul slujbei de duminică, băbuţa se apleacă spre urechea moşului:
- Tocmai am dat drumu’ la o băşină lungă dar silenţioasă, ce să fac?
- Schimbă-ţi bateria din aparatul auditiv şi nu mai zbiera!
                                             ***
Se indragostesc melcul si elefantica.
Intr-o zi elefantica ii spune melcului:
- Stii…eu…m-as marita cu tine…la care melcul raspunde:
- Fii sincera, usuratico…vrei asta numai pentru ca am casa!!!
                           ***
Diriginta unei clase de a-12-a isi intreaba elevii:
- Copii voi unde vreti sa dati?
Raspunsul vine fulgerator:
- La buci!
                                ***
Un baiatel ajunge acasa de la scoala si ii spune tatalui:
- Am luat 2 la matematica azi ..
- Ce s-a intamplat?
- Pai m-a intrebat profesorul “Cat fac 3 x 2?” si eu am spus “6”
- Pai .. e corect
- Stiu, dupa care m-a intrebat “Cat fac 2 x 3?”
- Si care p**a mea e diferenta?
- Asta am spus si eu…
                                 ***
Profesorul:
- De ce mai intai vedem fulgerul apoi auzim tunetul?
Elevul:
- Pentru ca ochii se gasesc inaintea urechilor!
                                                  ***
Vine Mos Craciun la Alinuta:
- Daca-mi dai un pupic iti dau o papusica!
- Dar daca-ti sug scu*a imi dai tot sacu’?
                       ***
Alinuta se urca pe un scaun, ca sa schimbe un bec ars. Bunica ii zice:
- Puiule, pune un ziar pe scaun!
- Nu-i nevoie, bunico, ajung destul de bine si fara el!
                    ***
Alinuta intra intr-un local si se aseaza la bar: barman,100 ml vodca,ce p*la mea sunt o doamna!
Dupa 5 min… barman,100 ml vodca,ce p*la mea sunt o doamna!
Dupa alte 5 min…barman,100 ml vodca, ce doamna mea sunt p*la!!!
                                    ***
Sotul intra rapid in casa, se arunca catre sotie, o saruta si primeste ca raspuns un sarut fierbinte.
- Acum, spune-mi, cum arat fara mustati? spune sotul
- A! Tu esti?
                                ***
Scumpule, trebuie sa cumperi niste jaluzele, deoarece vecinul, care sta alaturi, poate vedea cum eu ma dezbrac.
– Nu te nelinisti! Daca te va vedea, singur isi va cumpara jaluzele
                                                ***
Intr-un salon, patru nebuni joaca carti, iar altul sta asezat pe dulap. Doctorul il vede si ii intreaba pe ceilalti:
- Ce face acolo?
- E nebun. Crede ca e lampa!
- Da? Ei tu, coboara de acolo!
- Ce faceti?? il intreaba ceilalti pe doctor. 
Nu va dati seama ca fara lumina nu putem juca??
                ************************************************************

0 comentarii:

Arată emoticoane